torsdag 11 november 2010

Ja, då var man igång...

... med en egen blogg. Äntligen får man kanske säga! Har ju länge haft för vana att läsa och beundra andras inredningsbloggar och suktat efter att få fixa till det härhemma och kanske även få föreviga lite hur det utvecklas här hemma hos oss. Vi har ju bott här i snart exakt 14 år och jag har räknat ut att vi i vissa rum är inne på tredje renoveringsrundan... Man tenderar ju att hela tiden ha ett pågående projekt inne eller ute att greja med. (Till vissas förtret kanske...)

Min förhoppning är i alla fall att den här bloggen ska kunna glädja mig själv och kanske även andra i min strävan att få mitt "drömhem".

Känns lite läskigt också... att lämna ut sig och sitt hem så här med både sina bra och dåliga sidor, men det ska nog gå bra. Hoppas i alla fall på att få en massa nya vänner med samma intressen här ute i cyberspacen! Vi ses! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar